Applicazione di a lege di Pascal in u Jack Hydraulic

Ucric idraulicuincarna a parolla "quattru-dui-pull mille catties" vividly è vividly.Un picculu jack ùn pesa micca più di uni pochi catties à uni pochi decine di catties, ma pò elevà uni pochi di tunnellate o ancu centinaie di tunnellate d'ogetti pisanti.Hè veramente incredibile.Allora, chì hè l'internu di l'energia idraulica?

JACK A BOTTIGLIA

Jack idraulicu hè un pruduttu di a fisica classica.Mentre simu maravigliati da a saviezza umana, hè necessariu di capisce u principiu di travagliu di u jack idraulicu.Allora oghje, vi daraghju un analisi simplice da a perspettiva di a fisica.Martinetti idraulici.
Prima di tuttu, ci vole à capisce una tiuria classica in a meccanica classica, vale à dì a lege di Pascal, a lege di Pascal, chì hè una lege di l'idrostatica.A "Legge di Pascal" dice chì dopu chì ogni puntu in un fluidu staticu incompressible genera un aumentu di pressione per via di una forza esterna, questu aumentu di pressione serà trasmessu à tutti i punti di u fluidu staticu in un mumentu.

L'internu di u jack idraulicu hè principarmenti una struttura in forma di U induve un picculu pistone hè cunnessu à un grande pistone è simile à un dispositivu di cumunicazione.A pressione idraulica di u pistone grande hè aumentata pressendu a palanca di a manu cunnessa à u pistone chjucu per trasfiriri u liquidu à u pistone grande.À questu tempu, certi persone ùn pò micca capisce.Uni pochi tunnillati di putenza dipende sempre da e persone chì utilizanu a listessa pressione per compie l'elevazione?
Di sicuru micca.Se questu hè u casu, allora u disignu di questucric idraulicuhè senza significatu.Si usa a lege di Pascal in fisica.U rapportu di l'area di cuntattu di i pistoni grandi è chjuchi à u liquidu hè uguali à u rapportu di pressione.Assumindu chì a forza nantu à a manu hè aumentata da 20 volte pressendu a palanca à u pistone chjucu, è u rapportu di l'area di cuntattu di i pistoni grandi è chjuchi hè 20: 1, allora a pressione da u pistunu chjucu à u pistone grande duppierà. à 20 * 20 = 400 volte.Andemu à aduprà a prissioni di 30KG per appughjà a leva di manu, a forza di u grande pistone ghjunghje à 30KG * 400 = 12T.

U trasferimentu di energia più bassu, sottu à l'azzione di u principiu di Pascal, pò esse un flyover qualitatiu istantaneu, per ottene a cunversione massima d'energia.Hè per quessa chì un picculu jack idraulicu cuntene una quantità tamanta di energia.


Tempu di pubblicazione: 05-Nov-2021