Diversi tipi di caratteristiche Jack

nutizie di cumpagnia

Claw jack

Hè un dispositivu di rialzamentu rigidu cum'è un dispositivu di travagliu, attraversu a cima di u supportu o u fondu di l'artigli in u picculu viaghju per alzà u pesu di l'equipaggiu di elevazione.Stu jack in u jack generale ùn pò currisponde à l 'altezza di l 'usu di uggetti pisanti, rocker pò esse 270 gradi di rotazione, ghjunghje sin'à u limitu di altezza sarà automaticamente torna à oliu.

Aduprà u manicu quandu i primi bulloni valve idraulici stringhje, è poi pompa manualmente, a prossima azzione, u jack pò esse alzatu, se vulete mette, per piacè rilassate lentamente i bulloni valve idraulici, u jack senza gravità Statu ùn pò micca automaticamente falà. .A carica superiore hè duie volte u pesu di a carica di l'artiglia, è se l'altezza hè permissibile, pruvate d'utilizà a posizione superiore.

Prese orizontali

Hè ogni tipu d'attrezzatura di elevazione essenziale per a riparazione di l'auto, per rimpiazzà a trinchera è a fossa originale.Hè cunvenutu à aduprà sicuru per spustà.

Tonnellaggio: 10T, 15T, 20T

Altezza di elevazione: 1,2 m, 1,6 m

A putenza di u mutore: Y905-411KW33

Jack à azzione unica

Jacks à azione semplice Pesu: 5T-150T.Altezza di elevazione: 6-64 mm.Pressione massima di travagliu: 70 MPa.

Single-action jack Vantaghji di u produttu: piccula taglia, da u pesu di luce, facile à purtà, da u pesu, funziunamentu simplice.

I jacks à azione unica sò fatti d'acciaio in lega d'alta qualità, durable, a superficia di u pruduttu per u trattamentu di pittura per rende più resistente à a corrosione, tutti i mudelli di stu pruduttu sò dotati di cunnessu rapidu è tappu di polvera, ponu riduce a vita di serviziu di u jack estensione, U jack hè dinù furnutu cù una funzione ritornu primavera.I jacks à azione unica sò adattati per l'usu in spazii di travagliu stretti.Sò largamente usati in industrii cum'è a fabricazione di l'acciaio, a custruzzione navale, l'electricità, u petroliu, a chimica, a ferrovia, a miniera, u ponte, a machina è cusì.


Tempu di post: 23-novembre-2019